Splošni pogoji poslovanja SvetNature.si

1. Spletna trgovina SvetNature.si

Splošni pogoji spletne prodajalne so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), Splošno uredbo EU o varstvu podatkov ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

S spletno trgovino SvetNature.si (v nadaljevanju tudi »spletna trgovina«) upravlja podjetje NATERI, trgovina, storitve, svetovanje, d.o.o., Podljubelj 89, 4290 Tržič, davčna št.: SI 66934966 , ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec ali Nateri d.o.o.). Spletna trgovina omogoča nakup prehranskih dopolnil, bachovih cvetnih esenc, eteričnih olj, kozmetičnih in drugih izdelkov za nego telesa in duha.

Uporabnik spletnega nakupa je vsak, ki izpolni registracijski obrazec in si s tem pridobi geslo za vstop v spletno trgovino in pravico do nakupa. Kupec je uporabnik, ki preko spletne trgovine SvetNature.si  opravi nakup.

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika in spletne trgovine ter urejajo poslovni odnos med spletno trgovino in kupcem.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

2. Dostopnost informacij

Nateri d.o.o. se zavezuje, da bo kupcu še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovilo naslednje informacije:

  1. podatke o Nateri d.o.o. (ime in sedež društva, matična številka),
  2. kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  3. bistvene lastnosti artiklov,
  4. dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  5. pogoje dostave artiklov (ter način, kraj in rok dostave),
  6. cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka,
  7. način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka,
  8. časovno veljavnost ponudbe,
  9. rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko kupec v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),
  10. pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

3. Ponudba artiklov

Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba spletne trgovine Nateri d.o.o. na spletnem mestu svetnature.si, ažurira.

4. Naročilo

Kupoprodajna pogodba med Nateri d.o.o. in kupcem, je v spletni trgovini na spletni strani svetnatuere.si elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za Nateri d.o.o., kot za kupca.

5. Načini plačila

Spletna trgovina omogoča naslednje načine plačila:

  • z nakazilom na račun nosilca dejavnosti Nateri d.o.o. (plačilo po predračunu)
  • z gotovino ob prevzemu (dostava Pošta Slovenije)
  • Stripe sistem kartičnih plačil – Zaradi nove evropske direktive PSD2 bodite pri plačevanju s plačilnimi karticami pozorni na nastavitev 3D Secure in SCA (Strong Customer Authentication). Za plačilo s plačilnimi karticami MasterCard/Visa preverite pri svoji banki, ali je že aktivirana možnost nakupa v 3D Secure postopku.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku potrditve naročila s strani ponudnika (v trenutku prejema elektronskega sporočila “Naročilo potrjeno”).

Vse cene vsebujejo DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z objavljenimi možnimi oblikami plačila.

Nateri d.o.o. deluje v skladu z veljavno zakonodajo in v vsakem trenutku skrbi za uporabnike in kupce. V morebitnih sporih si po svojih najboljših močeh prizadeva za sporazumno rešitev. Vsako morebitno pritožbo lahko kupec naslovi na objavljene kontakte. (040 365 285 ali info@nateri.si)

V primeru plačila po predračunu se sklicujte na podatke:

Koda namena: GDSV – kupoprodaja blaga in storitev

Namen plačila: Plačilo računa [številka naročila]

Naziv: Nateri d.o.o.

Naslov:Podljubelj 89

Kraj: 4290 Tržič

Številka računa: NKBM SI56 0400 0027 6304 829

Referenca: SI00 [številka naročila]

Plačilo po predračun je potrebno poravnati v roku 72 ur, v nasprotnem primeru bo vaše naročilo stornirano.

6. Izdaja računa

Nateri d.o.o. ob dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje račun v elektronski obliki na podani e-naslov oziroma priloži račun k artiklom v kolikor ni podanega e-naslova.
Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom.
Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na izdanih računih. Kasnejših reklamacij ne upoštevamo.

7. Cene

Cene so cene, kot jih oblikuje Nateri d.o.o. in ki veljajo za nakup prek spletne trgovine na svetnature.si.

Cena velja enako za vse uporabnike spletne trgovine Nateri d.o.o. na spletnem mestu svetnature.si
Nateri d.o.o. je davčni zavezanec.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo Nateri d.o.o. kupcu omogočilo odstop od nakupa.

Popusti, promocijske kode ipd. se praviloma ne seštevajo. Popust pri posameznem artiklu in promocijska koda se ne seštevata.

8. Garancija

Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

Če informacije o garanciji ni, izdelek nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Postopek obveščanja o nakupu

  1. Vaše naročilo v spletni trgovini

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Nateri d.o.o. naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Nateri d.o.o. lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi artiklov, ki jih Nateri d.o.o. nima na zalogi, je izključno vezan na dobavo s strani svojega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ta dobavitelj dostavi artikel do Nateri d.o.o.. Prek elektronske pošte Nateri d.o.o. kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo artiklov. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči Nateri d.o.o., ki bo artikel odstranil iz naročila. Nateri d.o.o. ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi neizdobave artiklov, ki jih Nateri d.o.o. nima na zalogi.

  1. Naročilo je odpremljeno / Naročilo je pripravljeno za prevzem

Spletna trgovina v dogovorjenem roku artikel pripravi, odpošlje oziroma pripravi za osebni prevzem in o tem po elektronski pošti obvesti kupca.

V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti na telefonsko številko 040 365 285 ali po e-naslovu info@nateri.si. Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi.

9. Nakup za pravne osebe

Pravne osebe morajo ob naročilu preko spletne strani predložiti podatke, da se jim lahko izstavi račun, vse ostalo velja enako kot za fizične osebe.

10. Pravica do odstopa kupca od pogodbe

Kupec ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.

Odstop od pogodbe kupca sporoči na e-naslov prodajalca: info@nateri.si

V primeru odstopa od pogodbe kupec prejeti artikel vrne ali po pošti na naslov Podljubelj 89, Tržič, ali pa ga osebno prinese na dogovorjeno prevzemno mesto prodajalca. Stroške vračila nosi kupec.

Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Kupec mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini,v originalni zaprti embalaži razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Kupec artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe.

Kupec sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje artikla, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo artiklov, kar pomeni, da kupec s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih kupca, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe. Možnosti odstopa od pogodbe ni pri nakupu izdelkov, če je kupec že odprl varnostni pečat.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko bo blago vrnjeno oziroma v roku 7 dni od vračila blaga.  Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče!

V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko kupcu ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi kupca po elektronski pošti. Kupec omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.

Pravico do vračila kupnine v primeru stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

11. ODGOVORNOST

Nateri d.o.o.  ni odgovorna za posledice uporabe prehranskih dopolnil, bachovih cvetnih esenc, eteričnih olj, kozmetičnih in drugih izdelkov za nego telesa in duha, kupljenih preko spletne trgovine SvetNature.si , ki nastanejo zaradi uporabe, ki ni v skladu z navodili za uporabo prehranskih dodatkov  in ostalih izdelkov. Vsi podatki na spletnih straneh SvetNature.si so uporabni zgolj kot vir splošnih informacij in niso nadomestilo za posvet z zdravnikom ali farmacevtom. V zvezi s svojim zdravstvenim stanjem oziroma boleznijo se obvezno obrnite na osebnega zdravnika ali farmacevta.

Za vsa prehranska dopolnila, bachove cvetne esence, eterična olja, kozmetična in druga sredstva velja: Pred uporabo natančno preberite navodilo! O tveganju in neželenih učinkih se posvetujte z zdravnikom ali farmacevtom. Prehransko dopolnilo ni nadomestilo za uravnoteženo in raznovrstno prehrano.

Nateri d.o.o. se trudi zagotavljati ažurnost in pravilnost podatkov v spletni trgovini SvetNature.si, a se lahko zaradi narave poslovanja spletne trgovine lastnosti artiklov, dostava ali cena spremenijo v tako kratkem času, da podatkov na spletni strani ni možno pravočasno ustrezno popraviti. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila oziroma sporazumno rešitev.

STVARNA NAPAKA

Kdaj je napaka stvarna? Kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Prevzem artiklov, vrnjenih iz obravnave garancije ali stvarne napake

Kupec je dolžan artikel, ki ga je prodajalcu izročil v garancijsko ali drugačno obravnavo, po zaključku obravnave prevzeti.

Prodajalec kupcu pošlje obvestilo o vrnitvi artikla iz obravnave ter ga pozove na prevzem artikla. Kupec je dolžan artikel prevzeti v roku 14 dni od dneva obvestila.

Če kupec artikla ne prevzame v navedenem roku, se artikel izroči v hrambo prodajalcu na njegovem naslovu. Prodajalec hrani artikel v lastnem skladišču do poteka 6 mesecev od dneva obvestila. Prodajalec ima za to obdobje pravico do povračila vseh stroškov skladiščenja (1 €/dan) ter pravico do povračila vseh za ohranitev artikla potrebnih stroškov.

Po poteku 6 mesecev od dneva obvestila lahko prodajalec artikel proda prek spletne trgovine in doseženi znesek kupnine, po odbitku prodajnih in ostalih stroškov prodajalca, nakaže kupcu. V primeru, da je vrednost artikla neznatna, ga lahko prodajalec podari v dobrodelne namene in v tem primeru kupcu ni dolžan nobenega vračila. Prodajalec 15 dni pred iztekom 6 mesečnega roka hrambe kupca obvesti o nameravani prodaji oziroma o podaritvi artikla, po prodaji pa tudi o doseženi ceni in znesku stroškov ter o nakazilu preostanka kupnine na transakcijski račun kupca.

12. Dostava

Izdelke, naročene v spletni trgovini, dostavlja Pošta Slovenije. Izdelki, naročeni prek navadne dostave, bodo dostavljeni v 2 do 3 delovnih dnevih.

Glede na višino nakupa so stroški dostave naslednji:

Stroški dostave do vključno vrednosti nakupa 59,99 EUR znašajo 3,60 EUR. Pošta Slovenija ob dostavi zaračuna svojo odkupnino.(v primeru plačila blaga z gotovino, ob prevzemu).

Pri nakupu nad 60 EUR ni stroškov dostave. Pošta Slovenija ob dostavi zaračuna svojo odkupnino.(v primeru plačila blaga z gotovino, ob prevzemu)

Osebni prevzem trenutno ni mogoč.

13. Varnost

Nateri d.o.o. uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.

14. Omejitev odgovornosti

Nateri d.o.o. se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da Nateri d.o.o. ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo Nateri d.o.o. kupca obvestilo o spremembah in mu omogočila odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

Nateri d.o.o. ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih Nateri d.o.o. v primeru vednosti ne bi potrdila oziroma sklenila pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

15. Pritožbe in spori

Nateri d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Nateri d.o.o. se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav se kupec z Nateri d.o.o. lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 040 365 285 ali po elektronski pošti na info@nateri.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@nateri.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Nateri d.o.o. se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da kupec ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Nateri d.o.o. prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

16. Varovanje osebnih podatkov

Nateri d.o.o. se zaveda pomembnosti zanesljivega varovanja zasebnosti vsakega uporabnika portala in zbira osebne podatke, kot sta elektronski poštni naslov in osebno ime.

Osebni podatki, ki jih zbira, so uporabljeni za lastne evidence ter za obveščanje o storitvah ali izdelkih, ki so ali bodo na voljo. Ponudnik ščiti osebne podatke posameznikov pred vsakim nepooblaščenim dostopanjem, uporabo ali razkritjem. Podatki ne bodo posredovani tretjim osebam ali poslovnim partnerjem. Ponudnik se zavezuje, da bo osebne podatke uporabnikov varoval v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov.

17. Vpis na novičke

Nateri d.o.o. omogoča vpis na elektronske novičke, povezava do vpisa je objavljena na spletni strani  svetnature.si ali nateri.si

Vpis na novičke je možen tudi na naših dogodkih preko obrazca, kamor vi vpišete vaše ime, e-mail, ter potrdite soglasje za dodajanje na novičke.

Od novičk se lahko kadarkoli odjavite preko sistema, povezava je navedena v vsakih novičkah, ki vam jih posredujemo.

18. Ostali pogoji poslovanja

Povezava na druge spletne strani

Nekatere povezave spletne strani svetnature.si vodijo na druge spletne strani, ki jih Nateri d.o.o. ne uporablja, ne kontrolira niti ne preverja njihove vsebine. Ponudnik ponuja te povezave uporabnikom le kot dodatne informacije o izvajalcih in virih. Navedene povezave na druge spletne strani ne predstavljajo odobravanja izdelkov, storitev ali informacij. Ko izberete povezavo na drugo spletno stran, ste se dolžni ravnati po pogojih in pravilih, ki jih postavlja njihov upravitelj in veljajo za te zunanje spletne strani.

Uporaba fotografij

Fotografije, ki niso lastne izdelave članov in se uporabljajo na spletni strani so kupljene in/ali pridobljene na straneh:

  • www.istock.com
  • www.shutterstock.com
  • www.123rf.com
  • www.viestiphoto.photoshelter.com
  • www.pixabay.com
  • www.freepik.com
  • www.pexels.com

Izključitev jamstva

Izrecno se strinjate, da razumete, da uporabljate to spletno stran in naše storitve izključno na lastno odgovornost.

Izključitev odgovornosti

V nobenem primeru Nateri d.o.o. oziroma njeni sodelujoči na teh spletnih straneh ne bodo odgovorni za slučajno, posredno ali posledično škodo, ki bi izvirala iz vaše uporabe oziroma nezmožnosti uporabe te spletne strani ter nepravilne uporabe naših storitev.

Spremembe določil

Nateri d.o.o. si pridržuje pravico občasnih sprememb teh pogojev in pravil. Vsaka sprememba postane veljavna od trenutka, ko je objavljena na tej spletni strani, razen če ni drugače posebej določeno.

Končna določba

Ti pogoji in pravila imajo naravo pogodbe. Morebitne spore v zvezi s tem pogodbenim razmerjem rešuje stvarno pristojno sodišče v Kranju.

Stranki udeleženki v elektronskem poslovanju soglašata, da bosta ob morebitnih sporih medsebojno priznavali veljavnost elektronskih sporočil na sodišču, če veljavnost le teh ni bila predhodno ugovarjana skladno s postopki, ki so opredeljeni v teh pogojih in pravilih. Nadaljevanje uporabe spletne strani po objavi sprememb pomeni, da se z navedenimi spremembami strinjate.

Nateri d.o.o.

Tržič, 18.5.2022